30.-4.10. JAK SI ČLOVÍČEK POSTAVIL DOMEČEK

Stojí, stojí domeček, mechový má dvoreček. Jaký si Človíček postavil domeček se děti dozvěděly z pohádky, i jak bydlí některá  zvířátka. Povídali jsme si o tom, kde můžeme bydlet, jaké máme doma místnosti, počítali je, také co v těch místnostech děláme. Všechny děti dokonce maminkám doma pomáhají s úklidem i vařením. Vytvořili jsme si domeček našeho človíčka. Naučili se novou píseň. Při kresbě pokojíčku byly děti nadšené a se zájmem vyprávěly, jaké hračky doma mají, svou oblíbenou si do školky i přinesly a společně si s nimi pohrály. Při skládání puzzle ve dvojicích procvičily i počítání. Pohybová hra "místnosti" měla u dětí veliký úspěch, hlavně když předváděly, že sedí na záchodě. Procvičení prstíků, správný úchop tužky a hned šla dětem na obrázku opravit střecha dědečka Pepíka. Děti si procvičily a protáhly tělíčka při překážkové dráze. Domácí práce a činnosti jsme si zkoušeli předvádět a hádat, co vybraný kamarad předvádí. Procvičili jsme si pojmy pod, nad, vedle, za, na a před s názornou ukázkou. Zahráli si židličkovanou a během týdne jsme oslavili narozeniny Šarlotky, Peťulky a Mathea.heartcheeky